Kui USA valitsus andis autotööstusele raskel ajal abikäe, loodeti, et Chevy Volti ja teiste elektriautode akudest saab kuum kaup. Kuid Michiganis asuva tehase rajaja, Lõuna-Korea elektroonikagigandi LG akudele ei olnud lihtsalt piisavalt nõudlust, kirjutab Wired.

General Motors lootis esialgse prognoosi kohaselt mullu müüa 60000 Chevy Volti, mis oleks kasutanud Michigani tehases toodetud akusid. Kuid tegelikult müüs GM umbes poole vähem hübriidide, mis hõlmas peale Chevy Volti ka Euroopa turu Opel Amperasid.

Kogu selle vähese nõudluse suutis LG katta oma Lõuna-Koreas asuva akutehase toodanguga ja nii jäigi USA valitsuse toetusel ehitatud Michigani tehas jõusse.

Riikliku audiitori sõnul veetsid töötajad suure osa tööajast tehasesse loodud puhkenurkades, kus nad said mängida lauamänge, kaarte ja erinevaid videomänge. Töötajad, kes oma elupäevi veidi kasulikumalt mööda tahtsid saata, tegelesid audiitori sõnul "ühe kuni viis päeva nädalas" vabatahtliku tööga.

LG teatel ei tahtnud ettevõte kalli raha eest koolitatud tööjõudu lahti lasta, sest lootis nõudluse paranemist. LG esindajad teatasid, et kannavad valitsuse toetusest rakendamata tööjõu peale kulunud summa tagasi, kuna ettevõte "polnud tuttav, mis tüüpi kulusid toetusega katta tohtis".