Caroom mobiilirakenduse looja Martin Kanguri sõnul on Caroom suhtlusvahend inimese ja remonditöökoja vahel ning see võimaldab kiirelt ja mugavalt kaardistada sõiduki kahjustusi enda jaoks mugavas kohas ja ajal. "Meie hinnangul saab enamik kahjujuhtumitest lahendada digitaalselt meie rakenduse abil, ilma autoesindusse või remonditöökotta sõitmata," ütles Kangur.

Esimesena võtsid rakenduse kasutusele Swedbank Varakindlustus ja Amserv ning kahjujuhtumi puhul tuleks endiselt esimese toiminguna teavitada Swedbank varakindlustust, kes suunab kliendi edasi Caroom mobiilirakendusse, mille abil saab inimene teha oma autost 360° video ning vigastatud detailidest fotod.

See materjal jõuab rakenduse vahendusel kiiresti Amservini, kus vastavalt kahjustuste iseloomule ja mastaabile koostatakse hinnakalkulatsioon vigastuste parandamiseks. Kalkulatsioon edastatakse kindlustusseltsile, kes kinnitab dokumendi ja saadab seejärel vastava garantiikirja tööde tasumise eest edasimüüjale. Pärast seda tellib Amserv vajalikud varuosad ja kliendile antakse teada, et autot oodatakse remonttöödele.

Amservi järelteeninduse juhi Ahti Aasala sõnul esineb Eestis ühe päeva jooksul keskmiselt üle 100 kahjujuhtumi, mille fikseerimiseks ja hindamiseks on sõiduki kasutaja pidanud seni pöörduma autoesindusse või remonditöökotta. Nüüd puutub klient teenindajaga kokku alles siis, kui toob oma sõiduki remonttöödele

"Kindlasti on ka tulevikus juhtumeid, näiteks suured avariid, kus teatud vigastused on varjatud ja mille puhul tuleb auto eksperdi poolt üle hinnata, kuid enamikel juhtudel saab asjad tehtud distantsilt," hindas ta.

Swedbanki varakindlustuse kahjukäsitluse juht Eestis Rasmus Parve nentis, et Swedbanki varakindlustuse kliendid pole ka varasemalt pidanud kindlustuse esindustes kahju hindamas käima.

Seega säästab rakendus klientide aega just selles osas, et pole vaja käia autot enne remontimist näitamas käia remondiettevõttele.