• Pidev nelikvedu
• Sõiduulatus bensiini- ja elektrijõul 897 km
• Müügile jõuab aasta teises pooles

Mitsubishi Outlander PHEV on esimene seeriatootmisesse jõudnud auto, mis on saadaval nii ainult tavapärase sisepõlemismootoriga varustatuna kui pistikhübriid-versioonis.

Seejuures ei vähenda hübriidajami kasutamine märkimisväärselt ei kaubaruumi mahtu ega sõitjate kasutada olevat ruumi. Tegu on esimese kiirlaadijast laetava nelikveolise autoga, mis Eestis müügile jõuab.

Outlander PHEV-ga on võimalik suur osa igapäevastest sõitudest sõita puhtalt elektri jõul. Auto on võimeline vaid elektrienergiat kasutades järjest sõitma kuni 52 kilomeetrit.

Bensiinimootori kaasabil (ühe laadimise + ühe tankimisega) on võimalik maksimaalne läbisõit aga juba ligi 900 kilomeetrit. Akude laadimisele aitab kaasa energiat regenereeriv pidurisüsteem. Keskmiseks kütusekuluks kogu sõidutsükli jooksul väidab Mitsubishi olevat vaid 1,9 l/100 km kohta.

Autot on võimalik laadida nii tavapärasest elektripistikust (nõutav voolutugevus on 10 amprit; laadimise kestvus tühja aku täitumiseni ca 5 tundi) kui CHADeMO-standardile vastavast kiirlaadijast. Kiirlaadija on võimeline hübriidauto akud 80 %-ni mahtuvusest täitma 30 minutiga.

Kiiruseni kuni 120 km/h liigutavad autot kaks elektrimootorit ning bensiinimootor laeb vajadusel auto akusid. Kiirusel üle 120 km/h sekkub bensiinimootor otseselt auto liigutamisse, seejuures jätkub akude energiaga varustamine.

Sel nädalal on Eestis Mitsubishi Outlander PHEV demoauto, alates aasta teisest poolest jõuab sõiduk müügile Silberauto Eesti esindustes.

Outlanderi pistikhübriidi ostmiseks on võimalik taotleda riigi toetust kuni 9000 eurot või viiendiku jagu auto hinnast.