Näidishindadena on välja toodud VW Golfi, Toyota Corolla, Ford Mondeo; Citroën Jumperi ja Nissan Almera esipiduriklotside vahetuse tasud koos klotside hindade ennastega. Näidishinnatabelis selgub tõesti, et esinduses ja säästuteeninduses pakutavate numbrite vahe on teinekord enam kui mitmekordne.

Säästuteenindus on suunatud klientidele, kelle autodel on garantiiaeg lõppenud ning kes otsivad oma sõidukite remondiks ja hooldamiseks odavamaid alternatiive. Säästuteenindus kasutab margiteenindustega võrreldes odavamat klienditeeninduskeskkonda, mis võimaldabki saavutada madalama hinnataseme.

Madalal lubatakse hoida ka remondi töötunni hind. Varuosadena lubatakse säästuteeninduses kasutada peamiselt alternatiivseid ehk B-varuosi. Turul kõvema koha hoidmiseks hakkab esindus niisiis sisuliselt võistlema tavaliste autoremondipaikadega. Kindlasti oleks sellest nn. säästuteenindusest huvitatud ka uuemate kui 5-aastaste autode omanikud.