Kahepäevase ürituse tõmbenumbriteks on kiirendusvõistlus ning vigursõidud, registreeritud osavõtjatele ja ka pealtvaatajaile mõeldud hoorattaheide ning piduritrumli tõuge, samuti toimub Ladade rongkäik Haapsalu linnas, lisaks on kavas teha Eesti suurim Lada-tüüpi autode ühisfoto enam kui poolesaja sõidukiga.

Pühapäeval saab kaasa elada täpsussõidu võistlusele, kus juht peab läbima raja pritsimata tilkagi vett maha topsist, mis on kinnitatud auto külge. Auhinnad on välja pannud Eesti Ladaklubi, minurehvid.ee ja Seiklusministeerium.

Kohale oodatakse mitmeid spetsiaalseid võistlusmasinaid ja paljusid ümberehitatud Ladasid. Lisaks on oodata rohkelt originaalseisukorras masinaid, millest kõige vanema, VAZ 2101 väljalaskeaasta on 1970.

Eesti Ladaklubi juhatuse liikme ja ühe korraldaja Marten Kütti sõnul viiakse iga- aastast üritust läbi paljuski missioonitundest. „Lada on teatud mõttes ajastu sümbol ning nii vanematele kui ka noorematele seostub selle autoga mitmeid mälestusi. Ladaklubi loodabki suvepäevadega seda head vaimu säilitada ja jätkuvalt üleval hoida,“ märkis Kütt.

Kuna kokku tulevad Lada- huvilised üle Eesti ja välismaaltki, on see ühtlasi hea koht kasulike teadmiste vahetamiseks ning nüüdseks juba mõnede üliharuldaseks muutunud autoosade hankimiseks.

Suvepäevalised kogunevad laupäeval, 4.augustil kell 10.00 Haapsalu külje all Kiltsi endisel sõjaväelennuväljal. Võistlused algavad orienteeruvalt kl 11.30, umbes kella kolme aeg pealelõunal toimub rongkäik Haapsalu linnas.

Esimesed Ladaklubi suvepäevad toimusid 2002. a Harjumaal, Paunkülas ning osavõtjate arv on üheteistkümne aasta jooksul pidevalt kasvanud. 2001. aastal loodud Eesti Ladaklubisse kuulub tänaseks 37 liiget enam kui 50 VAZ- tüüpi mudeliga. Klubi omab suhteid Soome, Läti, Leedu, Poola, Ungari, ja Tšehhi margiklubidega ning haldab enam kui 3700 kasutajaga Ladaklubi interneti foorumit.