Autospordi hallis Lauluväljakul laulukaare kõrval on näitusepäevade vältel võimalik jälgida, millistes tingimustes ja kuidas töötab kaasegne vormelimeeskond (T.T. Racing Team) — kogu messi vältel on meeskond tööhoos, valmistades võistlusmasinat ette Balti Meistrivõistluste avaetapiks Riias, öeldakse EAL-i pressiteates.

Rallispordi poolelt on eksponeeritud läbilõikeline valik võistlustehnikat — Urmo Aava JWRC treeningauto, Subaru — E.O.S. Rally Team’i N-rühma auto ja mitmeid rahvusliku klassi ja noortespordi sportautod.

Messi raames esitletakse ka Subaru WRX STI viimase põlvkonna mudeli baasil ehitatud N-rühma ralliautot, mille ekipaaž seni veel saladuseks jääb.

Rallikrossi väljapanekus on esmakordselt Eestis eksponeeritud uue rahvusvahelise võistlusklassi auto Ford Focus, mis on ehitatud Eestis Reinsalu Sport OÜ poolt.

Off-road masinad on esindatud nii passiivses kui aktiivses võtmes — hallis eksponaatidena ja välitingimustes soovijatele proovisõitu tehes.

Lisaks väljapanekule autospordi hallis juhib Eesti Autospordi Liit tähelepanu ke teistele võistlusmasinatele, mis on esitletud sportlaste partnerite stendides: Petter Solberg´i WRC ralliauto Subaru stendis, Andrus Lauri N-rühma Mitsubishi ja Erko Vallbaumi vormel-Baltic Silberauto väljapanekus, Tõnu Soomeri Baltic-GT BMW juures ja Rain Pilve sama klassi masin Renault´ stendis.

Kõige kaasaegse taustal ei ole unustatud ka autospordi ajalugu. Välja on toodud kolm Estonia 15 vormelautot ja kaks Estonia 21 võistlusautot — messi käigus tutvustatakse ka juba traditsiooniks saanud suvist Estonia Festivali.

Laupäeval, 22. aprillil toimub oskuste ja kiiruse võrdlus erinevate võidusõidumehhaanikute vahel kummivahetusvõistluses, Motorexi viimasel päeval, pühapäeval peetakse aga Laululava ees kõikide külastajate rõõmuks tõsine võidusõit — Motorex’i noortesprint 2006, kus mõõtu võtavad noored ja andekad tulevikulootused. Lisaks pakuvad VIP-sõidus sõiduilu paljud vanad ässad.