Kui Up! on üsna sajalik ja kaine olemisega ning Citigo veidi kurjem, kuid siiski soliidne, siis Mii on neist kolmest selgelt seksikaim, noortepäraseim. Nõnda pisikest Seati pole saada olnud 2005. aastast saati, mil Arosa hingusele läks ning kindlasti ollakse Mii tuleku üle Euroopas äärmiselt rõõmsad. Sellised imepisikesed, ent imearmsad ja tegusad masinakesed on Kesk-Euroopa ja Lõuna-Euroopa pärisosa.

Mootorivalik on ikka sama, mis Up!'il ja Citigolgi: 1-liitrine 3-silindriline, mil kas 59 või 74 hj. CO2 pääst aga kas 105 või 108 g/km, mis langeb ecomotive paketiga 97 g/km peale. Seat Mii saab varustusse ka seni vaid suurtel luksusautodel kasutatava süsteemi nimega City Safety Assist, mis suudab laseritega kaasliiklejaid, eelkõige Mii ees sõitjaid, jälgida ning kuni kiiruseni 30 km/h nende ohtlikust käitumisest, näiteks äkkpidurdusest, nii juhile aegsasti teada anda kui ka vajadusel ise pidurdada. Suurepärane! Järgmisena kuuleme juba Lamborghini pisiautost, mis VW Up!'ile toetub nagu Aston Martini Cygnetist,  mis Toyota iQst ehitati?

Jälgi Forte autouudiseid ka Twitteris!