Kahes eelsõidus esinesid hästi Delfi esindajad peadirektor Ville Jehe, marketingi juht Allan Sombri ja Lutikas Märt, kes kõik pääsesid finaali. Märt oli sunnitud oma tiheda graafiku tõttu lahkuma koheselt peale eelsõite ning tänu sellele sai finaali BMW esindajate meeskond.

Asja põnevamaks tegemiseks oli avatud totalisaator, kus mängus oli 136 000 Delfi Auto reklaamikrooni. Suuremad summad said United Motors (50 000), Infoauto (49 000) ja Eesti Päevalehe esindaja (20 000), kes tegi oma panuse BMW meeskonnale. Võistlus toimus kahe eelsõiduga, milles mõlemas oli stardis kuus ekipaazi ning finaali pääses neist kolm.

Delfil on kavas ka järgmisel aastal analoogne üritus korraldada, kuid seda septembris Autoportaali sünnipäeva ajal.