„Dacia mudelid on muutnud autoostuharjumusi," teatab Renault. Kliente köidab enim nende taskukohane hind, seotus Renault´ga ning turu parim hinna ja kvaliteedi suhe nii ruumikuse, vastupidavuse kui usaldusväärsuse osas.

Viimase viie aastaga on Dacia välja lasknud viis uut mudelit - Logan, Logan MCV, Logan kaubik, Logan pikap ja Sandero. Alates Logani väljalaskmisest 2004. aastal on müüdud ligi miljon Dacia sõidukit, 2008. aastal kasvas läbimüük 11.7% ja 2009. aasta esimese viie kuu jooksul 15.5%. 2009. aastal müüakse Daciaid enam kui 50 riigis.

1999: Dacia ühineb Renault' kontserniga

Renault omandas Daciast 51% ning hakkas oma osalust järk-järgult suurendama. Alates 2003. aastast on Renault' omanduses 99.3% aktsiakapitalist.

1999-2004: ulatuslik moderniseerimine

Renault' kontsern investeeris viie aastaga 489 miljonit eurot Rumeenias asuva Pitesti tehase moderniseerimisse. Plaan hõlmas tööstusrajatiste kaasajastamist, kvaliteedi parandamist, töötajate väljaõpet, töötingimuste muutmist, hoonete renoveerimist, IT-süsteemide uuendamist ning Renault' mootorite ja käigukastide koosteliinide sisseseadmist.

2000. ja 2003. aastal välja lastud SuperNova ja Solenza mudelid täitsid "õppesõidukite" rolli, katsetamaks Dacia ja selle tarnijate juurutatud uusi tööstusprotsesse. Need sõidukid sillutasid teed Loganile.

2004-2005: lastakse välja Dacia Logan, tarbijasõbraliku hinnaga kvaliteetse peresõiduki kehastus.

See usaldusväärne ja taskukohane peresõiduk oli mõeldud kiiresti kasvava majandusega piirkondade nagu Rumeenia, Loode-Aafrika riikide jt perekondadele. Ajakirjanduselt saadud tunnustuse ja tarbijate nõudmiste tõttu toodi Dacia Logan 2005. aasta kevadel ka Euroopa turule, kus mudel kohe omaks võeti. Dacia Logan võitis uue turuosa kõigis riikides Ida-Euroopas, Loode-Aafrikas ja ka Lääne-Euroopas.

Renault kaubamärgi all müüakse Loganit ka väljaspool Euroopat ja Loode-Aafrikat. Praeguseks võib seda näha rohkem kui 80 riigi teedel. 2009. aasta juuni lõpuks oli müüdud üle miljoni Logani sõiduki kahe marginime all (Renault ja Dacia).

Mõned olulisemad kuupäevad:

2. juuni 2004: Logani ülemaailmne esmaesitlus Technocentre'is Prantsusmaal

9. september 2004: Logani turulelaskmine Ida-Euroopas

Juuni 2005: Logani väljalaskmine Lääne-Euroopas

8. september 2005: Logan 1.5 dCi väljalaskmine

2006-2008: kolm uut mudelit

Dacia täiendas tooterida Logan MCV ehk Logani 7-kohalise universaaliga ning kahe tarbesõiduki, Logan kaubiku ja Logan pikapiga. Logan MCV kehtestas end peagi kõikidel turgudel. Auto, kuhu mahub mugavalt seitse täiskasvanut, on saanud soodsa hinnaga universaalide etaloniks, millega võrdväärsed sõidukid turul puuduvad. Praeguseks on müüdud üle 220 000 Logan MCV sõiduki, enamik neist Euroopas.

Mõned olulisemad kuupäevad:

Märts 2006: Dacia esimese näituseauto Logan Steppe'i esitlus Genfi autonäitusel

Oktoober 2006: Dacia Logan MCV väljalaskmine

Veebruar 2007: Dacia Logan kaubiku väljalaskmine

Veebruar 2008: Dacia Logan pikapi väljalaskmine

2008: Dacia eco2 - ökonoomsed ja keskkonnasõbralikud sõidukid

Dacia eco2 märgi esitlusega Pariisi autonäitusel 2008. aasta oktoobris näitas Dacia, et suudab teha taskukohase hinnaga autosid, mis ühtlasi on ka keskkonnasõbralikud. Tooterea kõik mudelid on saadaval Dacia eco2 versioonis bensiini-, diisel-, LPG- ja E85-mootorgia, mis paiskavad õhku vähem kui 140g CO2 ühe kilomeetri kohta ning on ühtlasi väikese kütusekuluga.

2008- 2009: suureneva populaarsusega automark

Kompaktse luukpäraga Sandero astus Dacia sammu edasi. Sandero pole mitte üksnes taskukohane, vaid ka atraktiivsem ja kaasaegsem. Seda arengusuunda kinnitasid Dacia esimene ideeauto Duster ja Sandero maastikuversioon Sandero Stepway.

Mõned olulisemad kuupäevad:

Juuni 2008: Dacia Sandero turulelaskmine

Juuli 2008: Dacia New Logani väljalaskmine

Oktoober 2008: Dacia New Logan MCV väljalaskmine

Märts 2009: Dacia esimese ideeauto Dusteri esitlus Genfis

Juuli 2009: Dacia Sandero Stepway väljalaskmine

Dacia täna

2009. aasta esimesel viiel kuul kasvas Dacia läbimüük 15.5% - seda turgudel, mis kahanesid 16% võrra, müüdi peaaegu 120 000 sõidukit. Saksamaal müük kaheksakordistus, Prantsusmaal on Dacia populaarsuselt üheksas mark.

Dacia homme

Dacia kavatseb jääda oma positsioonile kindlaks ja laiendada jätkuvalt oma tooterida, tuues 2010. aastal välja kompaktse linnamaasturi nime Duster või Steppe all.