Citroën veeretab kaktuse teele
C-Cactus pole aga lihtsalt kummardus vanale kultussõidukile. Kaktuse idee oli vana auto ülima lihtsuse printsiipi tänapäeva standarditele kohaseks painutada. Nimelt moodustada auto poole väiksemast kogusest komponentidest kui seda tavaliselt tehakse. Et hoida kokku materjali ning muuta asi lihtsamaks ja loogilisemaks. Seeriatoote juures üritatakse sellest loogikast rangelt kinni pidada.
Jõuallikana näeb Citroën kaktuse kapoti all nende uut HYmotion2 hübriidagregaati, mis koosneb 1-liitrisest diislist ja elektrimootorist. Citroëni sõnul peaks selline kombinatsioon tagama kütusekuluks alla kahe ja poole liitri sajale kilomeetrile. Lubatakse katsetada ka läbinisti elektrilise auto arendamisega, eesmärgiks 160 km sõidukaugus ja 110 km/h tippkiirus.