• Pisut lihvitud ja trimmitud välimus ja sisemus
• Lisandunud kaasaegset mugavusvarustust
• Valikus üks otto- ja üks diiselmootor

Kui mitte kord aastas, siis üle aasta ikka, tulevad tootjad välja „uuenenud mudelitega”, mis sisuliselt tähendab mõne trimmi või LED- tulede lisandumist valikusse; paremal juhul mõne eriversiooni väljutamist. Müüjad kitkuvad juukseid ja maksavad kinni järjekordse reklaamikampaania, et „uut” turundada.

Tean paari, kes uuenenud mudeli turule jõudes senise vabandades salongi jätavad, et „püsida lainel”- nad on ühe või teise margi veendunud fännid ja ei saa endale lubada ajale jalgu jäämist.

Lisaks uuest uuemale on neil kodus tihtipeale rivis ka sama margi klassikud. Aga sääraseid on umbes... sadakond kogu Eesti peale. Ja nad jagunevad eri markide vahel.

Citroën C4 Aircross on hea näide oskuslikust mudeliuuenduse turundamisest. Säilinud on kõik, 2012. aastal esmakordselt müügile jõudnud mudeli senised sõiduomadused, juurde on lisandunud kaasaegset mugavusvarustust ja veidi ka veidrusi, mida mitte kuidagi prantslaste arvele kirjutada ei tahaks. Pigem on see üldise kokkuhoiupoliitika teema.