Citroën asub tungima otse Rolls-Royce’i liivakasti!
Tegelikult peaks Metropolis hakkama konkureerima BMW 7. seeria. Mercedese S-klassi jt, ent juba selle pikkus on suurem kui äsja esitletud Audi uuel pikendatud teljevahega A8 L’il ja see on laiem kui Maybach ise! Citroën’i auto jääb seega tõesti üliluksussedaanide maailma.
Metropolis on PSA Peugeot-Citroën’i värske Shanghai disainistuudio esimene suurem ideeauto. Hiina turule võib sellest aga tõepoolest seeriamudel müügile jõuda, surve olevat selleks suur, tavaliselt pakutakse seal BMW 5. seeria, Audi A6, VW Passati jms. pikendatud kerega versioone. Spetsiaalne Citroën on ikka midagi muud, kui venitatud pereauto.
Tehniliselt põhineb Metropolis Citroëni Platvorm 3 arhitektuuril, millele toetub ka senine esindussedaan C6 ning hulk PSA Hiina partneri Dongfeng Auto mudeleid. Jõuallikana on kasutusel HYmotion4 hübriidajam, mis koosneb 272 hj 2-liitrisest V6 sisepõlemismootorist esisilla tarbeks, tagumiste rataste jaoks on aga elektriline mootor. 7-astmelise kahe siduriga käigukastiga auto koguvõimsus on oma 460 hj, millest peaks uusrikaste hiinlaste aadellikuks transpordiks täielikult piisama.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!