Chrysleril ei lasta autosid reklaamida

 (15)
Jahimees

Chrysleri ja tema reklaamiagentuuri põhimõte on viimastel aastatel olnud olla pigem huvitavad ja julged, kui igavad. See aga ei ole ülidemokraatlikus USA-s sugugi kerge.

Viimase kahe nädala jooksul on Chrysler olnud sunnitud kolm reklaamikampaaniat pooleli jätma, kuna erinevad inimeste grupid on tundnud ennast puudutatuna.

Üks telekampaania mille Chrysleri reklaamiagentuur Pentamark välja käis, oli sisuliselt järgmine.

Jahimees sõidab Grand Cherokeega metsas sildini, kus on kirjas “Jahipidamine keelatud.” Ta vabastab kaks kapotile nööridega kinni seotud hirve ja ütleb “Noh minge nüüd! Siin te olete väljaspool ohtu.”

Seda klippi näidati grupile loomakaitsjatele enne televisiooni jõudmist ja neil ei olnud asja kohta midagi halba öelda. Pärast eetris olemist tõstsid aga kisa jahimeeste ühendused, kes pidasid klippi solvavaks.

Teise klipi hüüdlauseks oli “Väga suur tagaiste” ning selles reklaamiti Chrysler Concorde´i.

Ema jutustab oma lastele, kuidas need on oma nimed saanud selle järgi, kus nad nii ütelda tehti. Vanema tütre nimi on Savannah ja päris väikse beebi nimi on Concorde. Selle peale ütleb tütar: “Ohh, ema!”, mille peale vanem vastab kähku, “Ei ma mõtlesin Concorde´i linna Massatchusettsis!” Teises versioonis on hüüdlauseks “Väga mahukas salong.”

Selle klipi peale tõstsid kisa paljud teismeliste laste vanemad.

Dodge Caravani reklaamis kihutab see lumistel teedel mööda lumesahast. Säherdune tegevus on aga Wisconsinis alates esimesest jaanuarist seadusega keelatud.

See klipp tehti ümber nii, et Caravan sõidab juba lumesaha ees, lihtsalt lumisel teel.

Chrysler Town & Country minivani reklaami nimeks oli “Jaga oma armastust” ning seal tegi üks naabrimees teisele oma Chrysleri ees seistes ettepaneku teha vahetuskaupa. Klipis jäi väga lahtiseks, kas ta tahtis vahetada autosid või naisi. See klipp jookseb veel edasi, protestidele vaatamata.

“Me peame olema veidi julgemad, kui meie konkurendid. Selle juures on risk, et sa ei tea täpselt kus kohas on piir ning vahest läheme sellest lihtsalt üle,” ütles George Murphy, Chrysleri asepresident marketingi alal.

Ta lisas, et kanda maha kolm klippi 50-st, mis aasta jooksul tehakse ei ole eriti suur probleem.