52- aastane Bangle soovib peale 17-aastast disainibossi ameti pidamist leida väljakutseid autotööstusest väljaspool. Ta leiab, et on BMWle nüüd piisavalt panustanud, et saada vabaks ning tegeleda isiklike disainialaste ideede realiseerimisega, mis autode kujustamist enam ei puuduta.

Bangle’i juhtimisel said uued BMW 3-, 5- ja 7-seeria. Viimase disain, iseäranis selle justkui hiljem juurde liidetud pagasiruumikühm tagaluugil said 2002. a. lansseerimise järel vast enim kriitikat.

Bangle’i valitsemisajal tekkis BMW mudelivalikusse aga terve rida täiesti uusi mudelid: Z3, Z4, Z8, X3, X5, X6, BMW 6-seeria ja 1-seeria. Tema oli vastutav ka BMW omanduses olnud tütarettevõtete Mini ja Rolls-Royce’i suurepärase taassünni eest.

Enne 1992. a. BMWsse otse disainijuhi kohale kinnitumist töötas Bangle seitse aastat Fiat Centro Stiles, kus jõudis enne sakslaste teenistusse astumist ka kolmveerand aastat juhiametit pidada. Veel varem tegeles Bangle Opelite sisekujundusega.

Christopher E. Bangle’i asemel hakkab nüüdsest BMW grupi disaini kureerima temaga pea 17 aastat koos töötanud 44-aastane hollandlane Adrian Von Hooydonk.