Näituseauto annab aimu tulevasest Aveost endast, mis näib saabuvat hoopis enesekindlamas ja iseloomukamas kuues kui tänane tagasihoidlik sõiduvahend. Tänane Aveo on tore küll, ent otse jõuliselt keskpärane. Daewoo ja Chevy segunemisest tulenev nukker ebakindlus on Aveo RS’i palgelt aga täielikult pühitud.

Uus põlvkond istub suuremal platvormil ning selle interjöörist on kujundatu vääriline salong, seda on silmnähtavalt disainitud ja seal on päris äge! Seeriamudelile peaks efektsest autost jõudma umbes 80 % ehk valdav enamik edevatest lahendustest. Summuti keset tagabamperit argiarutosse vast ei jõua, 19-tolliseid velgi saab aga igaüks ise külge monteerida.

Kapoti all on Cruze’ilt teada 1,4-liitrine 138 hj Ecotec bensiinimootor ning selle küljes kuuekäiguline automaatkast. Mitsubishi Colti meenutava kutsuliku olemisega, kuuenurkse esivõrekoonuga masinat hakatakse tootma järgmisel aastal.

Segment, mida vana nimega uus auto sihib, suisa nõuab stiili ja glamuuri. Tegutsevad seal ju sellised pirtsakad mudelid nagu Fiat 500, Mini, täitsa kena ja kergelt agressiivse pilguga VW Polo, peagi uuenev Toyota Yaris, lõputult praktiline ja funky Honda Jazz jne. RS on Aveole nagu GTI on VW Polole.