Corvette'il põhineva 6,2-liitrise 564 hj V8 originaalmootori jõuvarusid täiendati Saksamaal 55 hj võrra saades lõpptulemuseks 619 hj. Väändemomendiks teatati 850 Nm. Tippkiirus jääb veidi üle 330 km/h, mis pakub konkurentsi juba superautode liigas.

Auto on endiselt tagaveoline ning käigukastis kuus käigu, kuigi neljas ja viies neist said lühema ülekande. Tavalisest CTS-V'st on süsimust Brutaalne Jõud vaid 10.500.- eurot kallim, minnes Euroopas müüki äärmiselt konkurentsivõimelise hinnaga 84.900.- eurot.

Tegelikult saab USAst muidugi veelgi võimsamaid CTS-V modifikatsioone, ent Geiger Cars väidab, et nende brutaalse nimega sedaani on võimalik siiski ka igapäevase sõiduvahendiga kasutada. Nädalavahetustel kihutab see aga Nürburgringil kurvis teistest kiiremini ja kindlamalt mööda.