„Bolti maksed hilinesid juba kolm nädalat tagasi. Peab tulema esmaspäeval, aga laekus alles kolmapäeval ja seda oli kuulda igalt poolt Euroopast. Järgnevad nädalad on olnud sama probleem," ütles Fotele üks Bolti taksojuhtidest.

Ta kurtis ka selle üle, et ettevõtte klienditugi olevat muutunud olematuks. „Viimati lisati mulle uut autot neli päeva. Samuti kirjadele vastuseid ei tule nii juhi kui kliendina. Viimase kirja saatsin neile kolm nädalat tagasi ja siiani pole vastatud," ütles taksojuht.

Ka sel nädalal said juhid tema sõnul teate, et maksed viibivad väidetava tehnilise rikke tõttu.

Bolti pressiesindaja Jaan Lašmanov möönis maksete viibimist, aga ainult sel nädalal.

„Vaatamata sellele, et Bolt on riigilt abi küsinud, on meil kavas kriis üle elada ja juhtide tasud laekuvad samamoodi nagu ikka," ütles pressiesindaja.

Kui mõni makse peaks olema hilinenud, on selle põhjuseks tema sõnul asjaolu, et riiklike pühade ajal esines pankade töös viivitusi.

„Väljamaksed teostatakse paari tööpäeva jooksul," kinnitas ta.

Pressiesindaja kinnitas ka, et Bolti klienditoest saavad juhid oma küsimustele kiiresti vastused.

Bolt tahab riiklikult sihtasutuselt Kredex saada kas 50 miljonit otselaenu või 90-protsendilist põhisumma garantiid kommertspankadelt laenu saamiseks. Ettevõtte väitel on tema põhiäri käive langenud kuni 30 protsenti. Aastal 2018 sai ta 80-miljonilise käibe juures 61 miljonit eurot kahjumit. Ettevõtte Tallinna kontoris töötab 500 inimest, taksojuhid ettevõtte palgal pole.