Kui roolis ikka mingil põhjusel pilt tasku läheb, pea roolile potsatab ja tervis kõigele käega lööma hakkab, pole ka suurima enesekontrolliga inimestel enese eest pääsu. Taolised juhtumid lõppevad enamasti päris traagiliselt, sest juhitavust ei kaota taolisel hetkel mitte ainult inimene, vaid ka auto, mille roolis ollakse. Ning ega auto ole ju liikluspöörises üksi.

BMW plaanide järgi peab taolistes olukordades võtma initsiatiivi enda kätte tehnika. Kui autod juba niigi suudavad hoida automaatselt pikivahet, vältida tagant otsasõite, pidurdada, pöörata ja isegi parkida, miks nad ei võiks siis ise turvaliselt nö. randa triivida, kui kapten pehmeks muutub.

Uus hädaseiskumisabi kutsub peale masina tee pervel peatamist välja ka kiirabi. Auto pole küll juhiga pidevalt mingite andurite abil seotud, ent juba täna saavad pisikesed salongi paigutatud kaamerasilmad ju aru, mil rooli taga tähelepanu väsimusega asenduma hakkab. Küll siis juba ka taibatakse, kui juht päris ära vajunud, liigutatakse ohutulede vilkudes auto radari abil võimalikult turvaliselt kaassõitjaist eemale ning asutakse ambulanssi ootama.