• Vägivallaga toidetud R6 arendab 370 hj
• 100 km/h saadakse paigalt kätte 4,3 sekundiga
• Baashind alates 56 500-st eurost

M2 on oma kuulsast vaarisast küll vaoshoituma välimusega, ent pärast sõiduproovi ei tea ma ühtegi teist mudelit, mis vääriks kuulsat kolme triibuga logo enam, kui see sinine paharett.

Mida ta endast kujutab?

Agressiivse esispoileri ja paisutatud rattakoobastega M2 näeb välja nagu paar numbrit väiksemasse lateksülikonda pitsitatud Arnold Schwarzenegger. Suuremast rööpmest tingitult on M2 tagatiivad mõlemal pool 2. seeria kupee kerest 40 mm laiemad, mis annab autole tavamudeliga võrreldes oluliselt jõulisema olemuse.

Laiem rööbe on aga tingitud asjaolust, et nii esi- kui ka tagasild on laenatud mudeli M3/M4 arsenalist ning võrreldes 2. seeria kupeega on need numbri võrra suuremad. Võrrelduna mudeliga M235i kasvas rööbe esiteljel 63 ja tagateljel 67 mm.

Sillad pole ainsad, mis vanemalt vennalt laenati - uustulnukat loonud insenerid haarasid "emm-kolme" tükiriiulilt nii palju, kui sülle mahtus. Mudelit M3/M4 pärinevad veel esimene ja tagumine poolraam, elektrooniliselt juhitav piiratud libisemisega M-diferentsiaal, pidurisüsteem (välja arvatud käsipidur) jne.

Kuid kõik need asjad ei ole üks-ühele üle võetud, sest kuigi näiteks vedrustuse komponendid on samasugused, on kinemaatikat muudetud, et see väiksema venna jaoks ümber kohandada.

Mootoriga on teine lugu - see põhineb tavaseeria jõuallikal N55, mis ilutseb ka mudeli M235i mootoriruumis. Kuid viimasest eristab seda suurem võimsus - maksimaalselt 272 kW/370 hj (6500 p/min) ja 465 Nm (1400–5560 p/min) - ja hulk detaile, mis pärinevad taas mudelite M3/M4 arsenalist. Nagu näiteks kolvid ja väntvõlli laagid, mis tulevad koos süüteküünaldega M. seeria mootorilt S55.