• Süsinik-ja kihtplastist kere
• Keskmine "kütusekulu" 13 kWh/100km
• Esialgu tellitav vaid Rootsist või Saksamaalt

Igal, endast lugupidaval autotootjal on tänaseks juba olemas või turule tulemas mõni elektrisõiduk või pistikhübriid. Pealtnäha on tegu tavalise masinaga, mille sisemist olemust reedab üksnes sinine tähekombinatsioon või disaininüanss margitunnusel.

Ja siis tuleb BMW i3 ja suvatseb välja näha nagu miski, mida ei ole enne nähtud- et olla täpne, julgeb välja näha hoopis midagi muud kui senine, aus BMW. See on muidugi taotluslik; anda meile täna vihje homsest päevast. Ühtlasi on “i” (loe: ai) midagi, millest tuleb mõelda nagu eraldiseisvast brändist. Nii, nagu seda on MINI või Rolls Royce.

Välimus, mis sunnib pilku pöörama

Mis on ühist BMW vesinikul töötava kütuseelemendiga Salt Flat Raceri prototüübil, X1-l ja i3-l ? Nende kõigi loojaks on korea päritolu, noorema põlvkonna autodisainer, Richard Kim. Mees, kelle kinnisideeks näib olevat vana kola uuele elule äratamine ja senitundmatute materjalide kasutuselevõtt. Kui soolavõidusõiduki puhul võib õlitünnid ja õuegrillide kaaned andeks anda, siis “i”-autode puhul ei tahakski vist täpselt teada, mida kõike sinna sisse ja välja pandud on…
Loe pikemalt Whatcar.ee leheküljelt