Fröhlich viitas, et lähima kümne aasta jooksul liigub Baierimaa autotootja edasi pigem hübriidide arendamisega, kuigi ka elektriautod on BMW-l täiesti olemas. Üldisemat elektriautodele mõeldud suurt platvormi aga veel välja ei arendata, kuna selleks pole arendusjuhi hinnangul õige aeg.

BMW tippjuht arvab, et Euroopas võiks elektriautode asemel paremaks lahenduseks olla pistikhübriidid. Nädala sees saaks tööle-koju marsruudil kasutada neid kui elektriautosid, kuid nädalavahetustel või vabadel päevadel, kui on ees pikemaid sõite, saab ka neid selliste autodega probleemideta teha.

Lisaks viitas Fröhlich, et ka puhaste sisepõlemismootoritega ei plaanita niipea lõpparvet teha. Nelja- ja kuuesilindrilised diislid jäävad tema sõnul BMW-l tootmisesse veel 20 aastaks, bensiinimootori võib aga saada ka veel 30 aasta pärast. Elektriautod neid tema hinnangul ei asenda, kuna on lihtsalt liialt kallid akudes kasutatava toorme hinna tõttu.

See ei tähenda aga, et elektrilahenduste arendamise poole ei vaadataks. 2017. aastast panustab BMW näiteks üle-Euroopaliste Ionity tüüpi laadijate võrgu välja ehitamisesse. "Me pidime seda tegema, kuna keegi teine seda lihtsalt ei teinud. Nüüd oleme jõudnud olukorda, kus investeerida tahavad ka energia ja kütuseettevõtted. See on hea, kuna tegemist ei ole päriselt meie tegevusvaldkonnaga," tõdes Fröhlich.

Lisaks selgus intervjuust, et BMW üheks tulevikusuunaks võivad olla hoopis vesinikelemendiga autod, mille arendamisega ühes Toyotaga tegeletakse. Praegu on need küll oluliselt kallimad kui elektriautod, kuid arendustöös jõutakse Fröhlichi sõnul 2025. aastaks punkti, kus hinnad oleksid võrdsed. Samal aastal võiks need BMW arendusjuhi hinnangul saada ka autodes reaalselt kasutatavaks lahenduseks.