Ka elektrooniliste abide vallast leiab kõik uuema aja lisad nagu adaptiivne püsikiirushoidik, jooneabi, parkimisandurid, mitme vaatega parkimiskaamerad ja kõik muu, mida vaid ette kujutada oskad.

Suure summa raha eest suur hulk mugavust – tundub loogiline! Mängulisema poole meelitamisega tuleb aga veidi vaeva näha. Ja siinkohal ei räägi ma puldi pealt auto “jalutamisest”, vaid tõsisest adrekalaksust.

Kiiresti kulgemisega saab 640i GT ka kenasti hakkama, kuid ta ei tekita paraku rooli taga väga enesekindlat tunnet, milles on testsõidu ajal süüdi peamiselt sõiduki suur mass, lamellrehvid ning talvised teeolud.

Kohe, kui sirged otsa saavad, saab roolirattast “soovitusratas” ning igasugune ülejuhitav lõbutsemine toimub veidi kapriisse auto taktikepi järgi.