Bentley uus ostlemise kupee meenutab matuseautot
Continental GTC Speedist (või lihtsalt GTC’st) ehitatud auto tagaistmed on allalastavad, mistõttu tekib peenelt viimistletud avar pakiruum. 100 km/h saabub tänu 6-liitrise W12 mootori 610 hj ja 750 Nm väändele 4,8 sekundiga, tippkiirus on miskipärast märgil 322 km/h elektrooniliselt piiratud.
Kõik uued kerepaneelid on alumiiniumist ning retrokühmuga tagaluuk liigub mõistagi elektri jõul. Velgedeks on 20-tollised nimega Borrani X-Ray. Nendel veereva väikeseeriaauto sihtgrupiks on aktiivselt vaba aega veetvad ning suuri objekte hõlmavate hobidega tegelevad jõukurid. Ning loomulikult mahub sellise kerega autosse ka rohkem šoppingut!
Continental GTC Speedist praktilisemaks ehitamise eest võtab keretöökoda Touring Superleggera 156.800.- täiendavat naelsterlingit ehk enam kui kaks ja pool miljonit krooni lisaks. Ehk päästab see, et taolisi sõidukeid ehitatakse vaid 20? Ühtlasi on see ka esimene väikeseeriaauto, millega ei pidanud tootmiseks riikliku loa saamiseks reaalseid kokkupõrketeste tegema, vaid toetuti arvutisimulatsioonile.
Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!