Teise tähtsa uudisena valmis eelmisel aastal Lexusel uus kaheliitrise töömahuga reasneljane turbomootor, mille ilmumist kõikidele margi mudelitele võis loogiliselt järeldades ka eeldada. Ning siin ta nüüd siis on – 250hobujõuline RC 200t.

Kui RC F viieliitrine V8 möirgas nagu lõvi ning iga väiksem kui gaasipedaalivajutus keeras kõigi lähedalolijate pead auto suunas, siis turbomootori võimekus selles vallas jääb drastiliselt tagasihoidlikumaks. Samas, hääl pole ju kõik - rolli peab mängima see, mida keegi taga ajab.

Kas oled kunagi kuulnud, kuidas näub gepard? Kui ei, siis vaata allolevat videoklippi:

200t välimus mõningates detailides erineb RC Fi omast. Eest vaadates oleks see justkui krokodill, Hiina krokodill – kissis silmadega, kellele on grillrestiga koonu pihta äsatud. Voolujooneline külg lõpeb ekstravagantse tagaosaga. Turboversioonil näeme tagumistel poritiibadel tiivakesi, mida RC F-l pole, kuid mis annavad välimusele palju juurde. Lexustele tüüpiliselt on siin sedavõrd palju erinevaid disaininõkse ja -nippe, mis iga kell lähemat uurimist väärivad, seega tegu on autoga, mida igaüks peaks ise oma silmaga nägema.

Võrreldes RC Fga on 200t istmed pisut vähem sportlikud, kuid selle võrra mugavamad. Varustusest pakutakse pea kõike, mida Lexus välja mõelnud on, seega juhil on korralik ülevaade, mis toimub autoga ja selle ümber.
Loe pikemalt siit