Nii militaar- kui hobiautona ja praktilise tööriistana on Defendereid toodetud juba oma kuus aastakümmet üle terve maailma. See on tõeliselt ikooniline sõiduk, mil on autoaabitsas pea jumalik koht elu lõpuni olemas. Kas Project Icon toob siis sellesse teemasse tõesti mingeid uusi tuuli?

Paraku mitte eriti. Vana hea robustne üldpilt jääb alles ja uusi elektroonilisi vidinaid ning kosmeetilisi lisandusi üritatakse endiselt Defenderile väga õrnalt külge panna, justkui kaunistades salamisi mingit agressiivset koletist, mis iga hetk ka oma peremehele kõrri võib karata.

Esmane eluleek puhutakse ka uutele Defenderitele endiselt sisse Inglismaal, ent lõplikuks kokkupanekuks ja täpselt konkreetsele ülesandele vastamiseks saavad autod lõppviimistluse nii Venemaal, Indias, Hiinas kui mujal. Pole ju Defendereid kunagi ühes vormis liikunud. Neist sünnib alati terve müriaad mutatsioone.

Uudistest on teada veel nii palju, et tulevane Defender saab tänast Discoveryt ja Range Rover Sporti kandva terasšassii. Sellega seoses siis ka uue sõltumatu vedrustuse. Kapoti alla pakutakse ikka nelja- ja kuuesilindrilisi õlipõletajaid.