Enam kui 40 konkurendi seas said automeedialt enim hääli ja pääsesid finaalikuuikusse tähestikulises järjekorras BMW 3.seeria, Hyundai i30, Mercedes-Benz A-klass, Peugeot 208, Renault Clio ja Subaru BRZ/Toyota GT-86. Seega sattus seekordne valik olema päris mitmekesine – kaks kompaktset premium-autot, kaks Prantsuse väikeautot, üks Euroopas toodetav korealane ja esmakordselt Eesti aasta auto ajaloos ka üks (tegelikult siiski kaks) sportauto – sõsarmudelid Subaru BRZ/Toyota FT-86.

Kõige napimalt jäi finaali ukse taha Volvo V40, igati kena punktisaagi (kuid esikuuikusse pääsemiseks siiski liiga väikese) kogusid ka Mazda CX-5, Nissan Leaf, Honda Civic, Kia Optima ja kolmikute trio VW Up, Škoda Citigo ja Seat Mii.

Ehkki alates 2001. aastast korraldatava konkursi taga seisab Tehnikamaailm, osaleb Eesti mainekama autoauhinna žüriis pea kogu Eesti automeedia - nii kirjutav kui elektrooniline meedia, nii eesti- kui venekeelne.

Lisaks Eesti aasta autole valitakse samade kandidaatide seast ka Eesti rahvaauto - hääletusvõimalustest anname peagi teada nii Tehnikamaailmas kui ka veebis.