Pop Up Next projekti keskmes on reisijakapsel, mis kinnitub mööda linna ringi sõitmiseks rulataolise aluse külge. Hetkedel, mil see on kiirem, kinnitub kogu süsteem suure drooni külge, mis aitab taksoreisijal vältida ummikuid.

Saksamaa transpordi ja digitaalse infrastruktuuri ministri Andreas Scheueri sõnul eri transpordiliikide autonoomne kombineerimine uus mobiilsuse tasand ja loob lendavate autodega tegelejatele suured võimalused.

Kogu lahendus on veel kontseptifaasis ning kõige suurem faktor, mis mõjutab testperioodi algust, ongi see, millal tootjad töötava prototüübi lõplikult välja arendavad.

Praegu pakub Airbus koostöös Audiga suurlinnades nagu Mexico City ja São Paulo süsteemi, kus reisijatel on võimalik mööda maad reisida Audi sõiduautodega ning vajadusel lülituda ümber Airbusi helikopterirendiplatvormile Voom. Ka selle süsteemi eesmärk on aidata tiheda liiklusega linnades reisijatel ummikuid vältida.

Lisaks Airbusile ja Audile tegeleb lendavate taksode arendamisega ka näiteks Uber, kelle arenduskeskus paikneb Pariisis. Firma teatas sellel aastal, et investeerib vastava tehnoloogia arendamisesse järgneva viie aasta jooksul 20 miljonit eurot.