Audi A3 Limousine Sport – tõeline oma klassi presidendikandidaat


Audi A3 Limousine Sport – tõeline oma klassi presidendikandidaat
accelerista.com

Audi A3 läbis tänavu väikese värskenduskuuri ning eriti sedaanivormis tundub ta nüüd justkui Audi A4 veidi väiksem versioon: “jõnksuga” esituled ja kandilisem iluvõre, muutunud tagatulede kontuurjoon ning võimalus valida lisavarustuse nimekirjast pea kõike seda, mida pakutakse “suurtele” Audidele. Sõidumugavuselt teeb kompaktne A3 aga mõneski mõttes suurematele silmad ette.

  • Audi A3 LS baashind alates 24 900 eurost
  • Sportlikule pereinimesele hea valik
  • Kuni 2-lapsega perele või firmaautoks

Vahendab Accelerista

Sugugi ei saa nõustuda nendega, kes leiavad, et A3 on Audi “säästumudel” ning sellel pole midagi pistmist pere või firmaautoga. A3 praegune põlvkond on eelkäijast pikema teljevahega ja pisut laiem, olles võrreldav näiteks üle-eelmise A4-ga. Kui möödunud aastal müügile jõudnud A4 kohta öeldi, et see on “uus A6”, siis A3 on selle loogikaga juba mõnda aega “uus A4”.

Auto koostekvaliteet on Audile omaselt hea ning sõidudünaamika suurepärane, ja turva- ja mugavusvarustuse nimekirja sirvides on “sääst” küll viimane sõna, mis meelde tuleb. Iseasi, et iga sentimeeter mugavust ja turvalisust tuleb kinni maksta, aga see ei tohiks Audi fänne ju üllatada.

Seotud lood:

Kuni kahe väiksema lapsega perele võib see kompaktne auto olla just täpselt “see õige” ning ma ei näe ka takistusi, miks ei võiks eraettevõtja teha A3-ga oma töösõite – kvaliteedi ja märgi üle ju häbenema ei pea.

accelerista.com

RUUM Ma olen varasemalt proovisõitu teinud A3 pistikhübriidiga ning toonasest proovisõidust jäi meelde võrdlus sõsarmudel VW Golfiga, millega A3 põhja jagab: kui Golfis istudes tundub, et ruumi on piisavalt, siis A3-s on kõik kuidagi väike.

Võimalik, et see ongi tunne, sest Audi on ikkagi “kõrgem klass”, paraku panipaikade rohkuse ja suuruse üle see aadlisugemetega auto eriti uhkustada ei saa.Pigem on käest ärapanemise kohtadega ikaldus (peamiselt seetõttu, et nad on väikesed) ja seda eriti just esireas.

Vastukaaluks esiistmelt kostuvale viginale “kuhu panna telefon” (vastus: paarita ja viska kindalaekasse või tee nagu järgnevalt kirjas) ning “kuhu need 2 kummalist topsi toppida” (vastus: ühte pane mündid, teise vastavasse pilusse suru telo, ja siis tsurka kaadervärk topsihoidja kohale), kuuleb tagaistmelt rõõmsat nohinat – ruum on väga hästi läbi mõeldud, kõik joonistustarbed, nukuriided ja nuhvlid saab sõidu ajal käest panna. Kui paremat ideed pole, võib tagumise keskmise istme alla laekasse peita vanematelt pätsatud rahakoti.

Loe edasi siit