Lagonda Concept hägustab piiri auto ja crossoveri vahel, räägiti pressile, mistõttu näib see päris paksu ja täissöönud universaalina. Inspiratsiooniallikaina mainitakse Lagonda kunagisi viimaseid mudeleid ning tänapäevaseid kiirkaatreid, ent kummalgi ei paista lõpptulemusega midagi eriti ühist olevat.

Lagonda ninas käratseb tohutu horisontaalsete ribidega võre ning veel paar suurt õhuvõtuava ning pisiversioonid Aston Martini esitiiva-avadest. Esituled liiguvad auto külgedele, A-piilarid on mustad, et anda autole justkui klaasi mähitud nägu. Rattad on 22-tollised ning autopärasse kujundatud väike tagaaken ja pagasiruumi vorm näivad pärinevat otse Bentley Continental Flying Spurilt.

Kapoti all elab monstroosse olemisega tuleviku-Lagondal teadmata võimsusega V12, mis veab kõiki nelja ratast. Lubatakse kasutada ka hübriide ja erinevaid kütuseid korraga tarbivaid jõuallikaid.

Aston Martin on siiski entusiastlik ning näeb Lagondale turgu suisa sajal maal. Eriti lootusrikkad ollakse ikka veel kasvava luksusautoturgude osas nagu Lähis-Ida, Lõuna-Ameerika, India ja Hiina. Sisuliselt on tegu ikkagi Aston Martini maasturiga, millest on aga kokkvõttes kahju.