Tänavusel näitusel on esindatud 93 firmat Eestist, Hollandist, Lätist, Poolast, Soomest ja Venemaalt, mis esitlevad 15000 ruutmeetri suurusel ekspositsioonipinnal ligi 30 sõidu- ja veoautomarki, haagiseid, autobusse, kaatreid ja paate, mootorrattaid ja mopeede, varuosi ja tarvikuid ning muid näituse teemade ja pealkirjaga haakuvaid eksponaate. Nelja- ja kaherattaliste maismaasõidukite kõrval on ekspositsioonis ka Eestis populaarsust koguv kerglennuk.

Motorex 2004 näitusel toimuvad mitmed sõiduautode Eesti esmaesitlused: BMW (645Ci Cabrio), Chrysler (Voyager/ Grand Voyager, PT Cruiser Convertible), Fiat (Panda), Kia (Picanto, Cerato), Mercedes-Benz (C-klass, SLK), Mitsubishi (Grandis, Lancer Evo VIII ), Nissan (Primastar), Peugeot (407 sedaan- ja universaalkerega versioonid), Subaru (Impreza STI Petter Solbergi erimudel), Suzuki (uuendatud Liana), Škoda (Octavia), Toyota (Yaris Turbo) ja Volkswagen (Caddy).

Korraldajad ei saa hetkel veel täie kindlusega öelda, kas Chrysler PT Cruiseri kabriolettversioon ja Škoda uus Octavia tänavusele Motorexile jõuavad.

Uudismudelitena on veel esindatud BMW X3 ja X5, Kia Opirus, Peugeot 307 CC, Renault Megane kabriolettmudel ja seitsmekohaline Scenic ning Volkswageni pikendatud telgedevahega Phaeton. Üks näituse tõmbenumbreid on Hyundai ideeauto OLV ning Toyota hübriidmootoriga Prius, millega on kõigil huvilistel võimalik teha ka proovisõitu.

Tänavune Motorex hõlmab messikeskuse kõiki paviljone ja avaväljakuid, lisaks sellele püstitatakse näituse tarbeks 2000 ruutmeetriline suurune lisatelk.

Esmakordselt näituse ajaloos korraldatakse messikeskuses maasturite esitlus, milleks valmib näituse territooriumil takistusrada, mis võimaldab esitleda nii spetsiaal- kui linnamaastureid.

Tänavune Motorex on avatud kuuel päeval ning näituse pilet maksab 120 krooni (õpilastele, üliõpilastele ja pensionäridele on pileti hinnaks 80 krooni).