Fordi 7-kohalised mahtuniversaalid on nimelt turul kõige käredama mineku ning parima juhitavusega, isegi liiga hea roolitunnetuse ja vedrustusega, muutes need pereautodena ebamugavaikski. Zafira välimus on aga vähemalt sama agressiivne kui Fordide pilk. Peugeot 5008 mõjub selle kõrval vägagi igavalt, Renault Grand Scenic’ki kipub jääma varju, rääkimata VW Touranist, mis näib nüüd eluigav, ning Mazda5’st, mis lainetab jällegi päris omas rütmis.

Opel on igas valdkonnas stiilinuppu kõvasti peale keeranud. Järgmisel aastal müüki tuleva elektriauto Ampera ninast tuntud kitsaste bumerangide kujuga esilaternate kompositsioonid on julged ja vajalikud, et Opel ka nii igava autoklassi nagu suur 7-kohaline mahtuniversaal, keskmisest tüki atraktiivsemaks muuta saaks. Tõsi – mingeid tunasuunas avanevaid tagumisi küljeuksi suur Zafira ei paku, ent ka lükanduksi mitte. Nende asemel on kasutusel täiesti tavaliselt sõidusuunas avanevad pikad ja laiad uksed. Miks ja kuidas Meriva tunaukse töötavad, vaata videost!

Mootorikatte alt leiab sama valiku, mis Astra puhul ehk 1,6-liitrine vabalthingav bensiinimootr, 114 hj 1,4 turbomootor ning 178 hj 1,6-liitrine turbomootor. Diislitest on saadaval 1,7 ja 2.0. Spordihuvilised on aga sunnitud siiski Fordide poole pöörduma, kuna sellest Zafirast mingit pealt-200-hobujõulist VXR-modifikatsiooni ei tulegi, teatab Opel.

Opel Zafira on eest agresiivne ja tagant soliidne

Uue Opel Zafira esmaesitlus näeb materjalis aset märtsikuus Genfi autonäitusel. Müügisaalidesse on seda oodata aga tuleva aasta lõpukuudel ning mõistagi hakatakse VXR’ide asemel pakkuma hoopis hulka säästlikke ecoFLEX-mudeleid.

Jälgi EkspressAuto uudiseid ja artikleid ka Twitteris!