Neid teooriaid on viimaste päevade jooksul korduvalt ümber lükatud ja uuesti tõestatud. Muuhulgas pildistati teist sarnast sõidukit, mille registreerimisnumber oli peaaegu sama eelmisega, kuid seitsme võrra suurem. Sellest järeldati, et sarnaseid sõidukeid on Apple'il vähemalt seitse.

Nüüd kirjutavad nii Financial Times kui ka Wall Sreet Journal oma allikatele toetudes, et Apple'is töötab tõesti ligi 100 inimest projekti "Titan" kallal. Selle eesmärk on luua Apple'i brändiga elektrisõiduk.

Lehe teatel võib kõige paremal juhul mööduda aastaid, enne kui Apple'i margi all valmib müügikõlbulik sõiduk.

Firma tegevjuht Tim Cook andis projektile umbes aasta eest rohelise tule ja pani selle etteotsa endise Fordi inseneri Steve Zadesky, kes sai voli palgata kuni tuhat inimest.

Apple'i juhid on külastanud ka Magna Steyr'i autotehast Austrias. Magna Steyr on autotootja, millel pole omaenda brändi, firma on arendanud nii tehnoloogiaid kui ka tootnud sõidukeid näiteks Mercedes-Benzile, BMW-le, Audile jne. Magna Steyr on maailma suurim lepinguline autotootja. Apple kasutab ka oma tarbijaelektroonika jaoks lepingulisi tootjaid.

Alternatiiv on, et firma kasutab oma muudes toodetes elektriauto arenduses loodavaid tehnoloogiaid, näiteks pika tööeaga akut või autosisest elektroonikat. Apple on varemgi investeerinud ettevõtmistesse, mis kunagi turule ei jõua.