Jalopnik vahendab, et kuigi hädavajalikud asjad nagu õlivahetus on lubatud, on kõik lubatu lausa piinliku täpsusega paika pandud. Inimesed tohivad oma autodel vahetada piduriosi, teha väiksemaid tuuningutöid, vahetada õli ja filtreid, parandada rehve ning masinat õlitada. Kõik ülejäänud tööd aga lausa seadusega keelatud.

Seejuures on keelatud majapidamises tavaliselt mitte leiduvate tööriistade kasutamine ning teiste inimeste autode kallal töötamine. Peale selle peavad kõik kiiremad remonditööd toimuma 24 tunni jooksul ning pärast selle aja möödumist peab masin olema taas sõiduvõimeline. Samuti on keelatud väljaspool garaaže tööde tegemine.

Kõik need tingimused tekitavad küsimusi - millised on näiteks majapidamises tavaliselt leiduvad tööriistad? Miks on remonditööde tegemiseks määratud just 24 tunnine tähtaeg?

Kui tundub, et tegemist on lihtsalt kiiksuga igandseadustega, mida maailmas lademetes on ning mille täitmist keegi ei jälgi, siis autoväljaandele on teada vähemalt üks juhtum, kus inimene on nende tingimuste mittetäitmise eest trahvi saanud. Enda garaažis oma auto kallal nokitsenu sai 430 dollari suuruse trahvi.

Maakonna veebilehel on välja toodud, et sellised reeglid on paika pandud selleks, et vältida looduse saastumist kemikaalide tõttu ning mitte seada elanikke ohtu. Lisaks sellele toob omavalitsus mingil põhjusel välja, et kodus auto parandamine suurendab liikluskoormust (?) ning rõhutab, et ebameeldiv pilt, kuidas keegi oma autot parandab, võib vähendada ümbruses oleva kinnisvara väärtust.

Sellised reeglid muudavad hobiautode omamise tõsiseks probleemiks ning jääb üle vaid rõõmustada, et meie kodumaal keegi enda kodus autoremonti ei keela. Samas on ka Eestis vaenlaseid, mis hobiautodele ohtlikuks võivad osutuda - näiteks rooste, mis salamisi küljekarbid ära rikkuda võib.