Alfaga samal ajal teatas Aston Martin, et nende suurejooneliselt ette võetud Lagonda margi taaselustamine matsakate superluksusmaasturitena jääb samuti soiku. Ega see muud kui masu olla saa, mis taolistele projektidele vee peale tõmbab.

iMotorile antud intervjuus rääkis Alfa Romeo saadik, et praeguses finantsolukorras vaevlev maailm ei ole valmis üht uut, pisikest ja väga sportlikku autokest lihtsalt vastu võtma. „Ja pole selleks paraku valmis vist ka tulevikus," rääkis naisterahvas.

Ideeautona debüteeris MiTo GTA Genfi autonäitusel. Kapoti alla oli sel oodata 240 hj 1,8-liitrist neljasilindrilist turbomootorit. Kergematest materjalidest auto nägi rea-MiTost kõvasti agressiivsem välja ning näis kindlasti paljudele autosõpradele üpris magusa suutäiena.