Praegu on 147 saadaval nii kolme- kui viieukselisena, ent kuna edaspidi pakutakse uut kolmeukselist MiTot, siis saab 149 vormi vaid viieukselisena. Disiainieeskujuks on taaskord uue Alfade perekonna ema 8C Competizione, mille nägu on ka väike MiTo.

159 järglane võib saada traditsioonilise nime, näiteks Giulia. Kas ka 149 asemel võib mõnd vana Alfa-nime ette kujutada, on veel lahtine. Samuti pole kindel, kas see saab ka nelikveolise Q4 versiooni. Q2-diferentsiaal monteeritakse esiveolisele alla aga küll.

Mootorivalikus pakutakse nii diisleid kui bensiinikaid vahemikus 120-250 hj. EuroNCAPi turvatestis ründab 149 juba kuut tärni. Tõenäoliselt hakkab 149 platvormi jagama Fiat Bravo ja Lancia Deltaga, ent Alfa isandad on rääkinud sellele ka päris oma platvormi loomisest, millest saaks baas ka 159, Brera ja Spideri järglasile ning porjekteeritavale crossoverile.