See õigusakt määrab selged hindamiskriteeriumid kütusekulule, märgades oludes haardumisele ja välisele veeremürale. Erinevalt kodumasinate märgistest, mis keskenduvad vaid energiakulule, kajastab uus rehvimärgis kütusekulu, haardumist märjal ja välist veeremüra.

Uue rehvimärgise määruse eesmärk on suurendada liiklusohutust, muuta sõitmine kulutõhusamaks ja vähendada rehvidest tingitud keskkonnamõju. Rehvimärgis võimaldab klientidel teha teadlikumaid otsuseid ja tugineda seejuures teabele, mis on objektiivne, usaldusväärne ja võrreldav.

Määrus rakendub sõiduauto-, maasturi- ja linnamaasturi ning kaubikute- ja veokite rehvidele. Määrus ei laiene võidusõidurehvidele, maastikusõidu erirehvidele, varurehvidele, uunikumautode rehvidele, protekteeritud rehvidele, naastrehvidele, rehvidele, mille kiirusindeks on madalam kui 80 km/h ja mootorrattarehvidele.