Regulatsiooni eesmärk on muuta vaiksemad masinad jalakäijatele, jalgratturitele ja teistele liiklejatele ohutumaks - kuna elektrimootorid on oma müratasemelt oluliselt vaiksemad kui sisepõlemismootorid, võib neid kasutavate masinate märkamine tänavapildis keerulisem olla.

Regulatsiooni kohaselt peab akustiline hoiatussüsteem ehk AVAS aktiivne olema kui masin sõidab üle 20 km/h ning minimaalne helitase peab olema vähemalt 56 detsibelli, mis on võrreldav näiteks tavalise vestluse helinivooga. Lisaks sellele peab auto heli olema sõltuv kiirendamisest ja aeglustumisest, sarnaselt nagu sisepõlemismootoriga autode mootoriheli.

Kuigi mitmed autotootja on AVAS süsteemid juba oma masinatele toonud, muudab uus regulatsioon süsteemi kohustuslikuks. Samas on erinevad autotootjad otsustanud väga erinevate helide kasuks, mis võib tähendada, et tulevikus kihutavad meie tänavaid mööda kõiksugu huvitavaid hääli tegevad masinad.


Hetkel puuduvad uuringud selle kohta, kas valjemat häält tegevad elektriautod ka tegelikult inimestele ohutud on. Esimene teemat käsitlev Norras läbi viidud uurimus peaks avaldatama selle kuu jooksul.