Siiski, BMW ei jäänud alla suurelt, vaid napi nelja punktiga, mis näitab, kui head ja läbitöötatud baierlaste jõuallikad jätkuvalt on. Volkswageni 1,4 TFSI bensiinimootor on end tõestanud nii väikeste kui suuremate sõidukite kapoti alla ning oli tõesti juba aja küsimus, millal sellele ka vääriline tunnustus tuleb.

VW turbo- ja ülelaadimisega 1,4-liitrine neljasilindriline sai lisaks aasta parima aule ka 2009. a. kõige rohelisema ehk keskkonnasõbralikuma mootori tiitli. TFSI jättis selja taha näiteks Honda 1,3-liitrise IMA hübriidjõuallika, võites esikoha ka 1.0-1.4-liitriste agregaatide arvestuses.

Ülejäänud auhinnasaajad olid järgmised:

parim uus mootor - Porsche 3,8 385 hj ridakuus;

parim muskelmootor - Mercedes-Benz AMG 6,2 V8;

kuni 1-liitriste klass - Toyota 1,0 kolmesilindriline;

1,8-2,0 klass - Audi 2-liitrine TFSI;

2,0-2,5-liitrised - Mercedes-Benz 2,1-liitrine BlueEfficiency diisel;

2,5-3,9-liitrised - BMW 3-liitrine topeltturbo;

3-4-liitrised - BMW 4-liitrine V8;

üle 4-liitrised - Mercedes-Benz AMG 6,2 V8.