Esiteks aga ootamatu uudis – kui viimatise info kohaselt oli valikus vaid 7-käiguline CIMA ühe siduriga robotkast, siis nüüd teatati, et valida saab ka 6-käigulise käsikasti. Millised koletud hammasrattad ja sünkrod sellisele jõule vastu peavad, võime vaid ette kujutada.

Hennessey otsustas ootuspäraselt, et ei rakenda mootori puhul mingit elektrilist abi – kui Ameerika hüperauto, siis peab olema ka Ameerika muskel! Samas ei saa see olla nõndanimetatud “kastimootor” – tellid, tõstad kastist välja, aiste vahele ja loed töö tehtuks.

Venom F5 mootor põhineb, või pigem võib öelda, et selle eeskujuks on kuulsa Chevrolet LS-seeria üks moodsamaid versioone koodiga LS7 – võimas V8, mida vahetatakse igasuguste masinate aiste vahele. Tehtud on igasuguseid asju, mis puristidele tundub pühaduseteotusena – LS-i on pistetud Jaapani autodesse, vanadesse klassikutesse, isegi Teslasse üritatakse seda vahetada!

Juba originaalis on tegu väga võimeka mootoriga, mille võtmesõnadeks on muuhulgas 7 liitrit töömahtu, alumiiniumist plokk, 505 hj, 650 Nm, 7100 RPM piirik, titaanist kepsud ja sisselaskeklapid, lameda ristlõikega sepistatud väntvõll, alanukkvõlli ja tõukurvarrastega klapiajam, kuivkarteriga õlitus ja palju muud.

Hennessey’le see loomulikult ei sobinud ning tuli joonestuslaua juurest alustada.

Mida muudeti?

Algatuseks võeti ette mootoriplokk. Kuigi kerge, siis hüperautole sobilike numbrite jaoks on alumiinium ju liiga pehme! Plokk valatakse hoopis malmist. Plokikaante jaoks tunnistati alumiinium siiski kõlbulikuks.

Sisselaskeklapid on jätkuvalt titaanist, väljalaskeklapid väga kuumuskindlast (ja väga kallist) inconelist. Läbimõõdu osas detailid puuduvad, kuid ilmselgelt peaks üle kolme korra suurema võimsuse toetamiseks märgatavalt kasvama ka kaante voolavus ning muuhulgas klappide suurus.