Uuringufirma J.D. Power avalikustas 2020. aasta kvaliteediuuringu (Initial Quality Study) tulemused ja reastas autobrändid selle põhjal, kui palju omanikel on probleeme USA-s müügil olevate uute sõiduautodega.

Igal aastal läbiviidav uuring võtab luubi alla uute sõiduautode kvaliteedi, hinnates 233 probleemi, mis jagatakse 9 kategooriasse: sisekliima, juhiabid, sõidukogemus, eksterjöör, interjöör, jõuallikad, istmed, lisavarustus, sh ka ekraanid ning infolusti kasutamismugavus.

Kirja lähevad kõik komponendid, mis kas ei tööta nagu peab või on rikkis, ja lisavidinad, mida on raske kasutada või mis on arusaamatult korraldatud ega vasta kasutajate ootustele.

Võrreldes eelnevate aastatega esines tänavu rohkem probleeme, aga see ei tähenda, et sõidukite kvaliteet on kehvem, vaid et uuring on muutunud ajas täpsemaks ja selle rõhuasetus liikunud rohkem lisafunktsioonidele.

34. korda läbiviidud uuring hõlmas enamust USA-s müügil olevaid 2020. aasta uudismudeleid (Euroopas 2019) ja nende kasutuskogemust 90 päeva vältel. Pingerida koostati selle põhjal, kui palju vigu esines 100 auto kohta keskmiselt. Mida vähem vigu, seda kõrgem koht.

Hinnati ka kasutajate rahulolu ja brändilojaalsust, mudelite arengut ajas ning garantiitingimusi. Eraldi hinnati nii sõiduautosid kui müügihitte SUV-sid ehk linnamaastureid. Vaadati ka, milline tehas suutis tootmisliinilt veeretada maha kõige kvaliteetsemat toodangut. Tootjate puhul hinnati üldiselt mudelivalikut ja eri sihtrühmade katvust.