Võtmepuldid ning targad võtmed, mis võimaldavad uksi avada lingipuudutusest, on sõiduautodel levinud lisavarustus. Varasemalt on jutuks olnud “puldiautode” turvalisus ning oleme jaganud soovitusi nutikate võtmete kaitsmiseks, kuid kõige sagedasem mure ei ole mitte vargus vaid ootamatult tühjaks saanud puldi patarei.

Patarei võib tõepoolest “laksust” tühjeneda, põhjuseks näiteks pakane või liigne õhuniiskus või on võti jäänud vihma kätte. Ka päikese kätte vedelema jätmine pole patareile hea. Sellepärast soovitatakse võtmepuldi patareid aastas üks kord vahetada.

Kui häda käes ning patareivahetus ununenud, on mitu võimalikku lahendust: korralikult autoomanikul lebab kusagil sahtlinurgas varupult, millega auto uksi avada saab. Kui see on kodeerimata, siis võib muidugi lähimasse kauplusse patarei järele minna, aga saab ka teisiti, kasutades paari “salanippi”.

Võtmepuldi patarei vahetamine

Kui olete otsustanud ise patareid vahetada, siis tehke oma võtmepuldiga lähemat tutvust. Puldi ühes otsas on peen pilu, millesse tuleb võimalikult täpse liigutusega sisestada õhuke peene otsaga abivahend, näiteks küüneviil ja puldi kaas õrnalt lahti lükata.

Targa võtmemooduli patareiga on natuke rohkem pusimist, aga seegi on tehtav. Peamine, säilitage rahu ning kohelge pulti õrnalt. Vajutage patareile ja suruge see hoidikust välja. Pange uus patarei, laduge pult kinni tagasi, ja tehtud.

Patarei tüüpi saab kontrollida auto käsiraamatust või teenindusse helistades. Kui ise hätta jääte vahetamisega, laske pult korda teha volitatud esinduses või vastavas teeninduspunktis. Meie kasutame selle loo juures Kia Proceedi pilte.