Mäng jagas edetabelit selliste sensatsiooniliste ja maailma tõsiselt vallutanud mängudega nagu Fortnite, Minecraft ja GTA V. Ajakiri märgib aga, et just Disco Elysium on see mäng, mis paneb aastakümnele väärika punkti. "See on just selline mäng, mis ilmub vahetult enne kümnendivahetust - erilisel ajal kui midagi lõppeb ja midagi uut algab," kirjutatakse mängu kohta.

Samuti kiidetakse mängu kunstilist väärtust ja loojutustamise oskust, mida ka mitmed teised kriitikud välja on toonud. "Disco Elysium on tõend selle kohta, et videomängudel on omapärased tugevused ja nende abiga saab jutustada lugusid, mida televisiooni või raamatu abiga ei saa. See on mäng, mis näitab seda, et ka videomängud on kunst," ei olda kiitusega kitsid.

Hiljuti sai mäng neli auhinda ka Los Angeleses toimunud The Game Awards auhinnatseremoonialt. Auhinnad saadi parima loo, parima rollimängu, parima väikestuudio tehtud mängu ja parima esikmängu kategooriates. Samuti on mäng saanud ülevoolavalt positiivseid arvustusi nii kriitikutelt kui ka mängijatelt.

Disco Elysium sündis ZA/UM stuudio töö tulemusena. Kultuurirühmitusest välja kasvanud stuudio vedajateks on Kaur Kender ja Robert Kurvitz. Mäng tugineb suuresti Kurvitza romaanil "Püha ja õudne lõhn". Mängu arendamine võttis viis aastat.