Täna pärastlõunal kell 12:44 katkes tehnilistel põhjustel mobiil-ID teenus, häiritud olid nii autentimine kui digiallkirjastamine.

Kell 14:45 teatas SK ID Solutions, et teenus on taas korras ja kasutatav!

Kuigi toimetusele laekunud info rääkis ka ID-kaardi probleemidest, kinnitas SK ID Solutionsi juhataja Kalev Pihl, et häiritud oli üksnes mobiil-ID teenus. Rike ei olnud tõsine ja oli tehnilist laadi.

"Praeguseks teame, milles on probleem ning tegeleme aktiivselt selle kõrvaldamisega. Tehniline tõrge on meiepoolne ning operaatoritel siin mingit süüd ei ole," rääkis Pihl vahetult pärast probleemi ilmnemist.

Probleemi lubas SK ID Solutionsi juhataja kõrvaldada hiljemalt kella neljaks, kuid juba kell 14:45 teatas ettevõte, et rike on kõrvaldatud ja teenus töötab jälle nii nagu peab. "Probleem oli sõnumite liikumisega telefonidesse," lisas Pihl.