Kuigi GT-R, hüüdnimega Godzilla, on juba ka tehaseseadetes üpris võimas, siis antud isendi puhul on tegemist spetsiaalselt kiirendusvõistlusteks tuunitud masinaga, millel on korralik pöördemoment (1034 Nm) ja kiirendus (0-100 2,7 sekundit). Masin on tuunitud Eestis ning kiirendusvõistlustelt ka auhindasid noppinud.

3,8 liitrine, Jaapani inseneride poolt käsitsi kokku pandud mootor on kaksikturboga V6, millele on tehtud ECUTEK tuuning ning lisaks paigaldatud ka Cobbi kolmetollised downpipe'id. Väljalaskesüsteemi tootjaks on Milltek ning tegemist on 90 mm (3,5 tollise) spetsiaalselt sportautodele mõeldud süsteemiga. Kohalt aitab sellist monstrumi loomulikult liigutada paigaltvõtuabi (launch control) ja kuuekäiguline automaatkäigukast. Ja kohalt ta liigub kiirelt, nagu allolevast videost näha saab.

Ka seest näeb masin stiilne välja - musta ja punasega sisu ja kõik tänapäevased mugavused. Kui mootoriheli juba närvidele hakkab käima, aitavad seda korralikult summutada 11 Bose kõlarit (sh 2 suurt bassikõlarit). Istuma mahub autosse teoreetiliselt neli inimest, kuid ilmselt kaks tagaistujat peavad olema väga õblukesed, et sinna ära mahtuda.

Nissan GT-R

Ka väljastpoolt on välimuse kallal nokitsetud - siinkohal on võtmesõna süsinikkiud, mida leiab auto eest, külgedelt ja tagatiivalt. Kes autot rohkem imetleda tahab, siis masinal on isegi spetsiaalselt oma Facebooki leht, kus jagub selle kohta ohtralt nii foto-, kui ka videomaterjali. 360 kraadise sisetuuri saab teha Autosaidi lehel.

Ja muidugi kõige olulisemast asjast ka - masina eest küsitakse 79 000 eurot.