Kampaania "Kogu tõde tehnoloogiast" (The Truth about Tech) loojad on Facebooki endine disainer Tristan Harris ja Google'i endine investor ja nõunik Roger McNamee ning nende eesmärk on "ümberpöörata digitaalne tähelepanukriis ja tehnoloogia taas inimkonna jaoks parimal viisil tööle rakendada".

Kampaania korraldajate sõnul on tehnoloogia praegu inimmõistuste ja ühiskonna üle võimust võtmas. Sellised tehnoloogiafirmad nagu Snapchat, Instagram, Facebook ja YouTube ei ole neutraalsed, vaid osa süsteemist, mis on disainitud inimestes sõltuvust tekitada.
Eriti keskendutakse kampaanias lastele ja noortele, kelle kasvavale nutisõltuvusele on viimastel aastatel teadlased ja psühholoogid eriti tähelepanu pööranud. Nii ongi fookus suunatud esialgu 55 000 USA koolile, milles tutvustatakse õpilastele, õpetajatele ja vanematele liigse tehnoloogia kasutamisega tekkivaid kõrvalnähte.
Tundub, et tehnoloogia ja sotsiaalmeedia sõltuvus on teema, mis viimasel ajal üha teravamalt üle kerkib.
Alles paar kuud tagasi esines kriitilise avaldusega Chamath Palihapitiya, Facebooki kunagine asepresident, kes ütles, et ta tunneb sotsiaalmeediagigandil lasumas "kohutavat süüd". "Ma arvan, et me lõime tööriistad, mis kisuvad ribadeks nn sotsiaalset kangast, tänu millele ühiskond toimib," ütles ta.
Novembris ütles üks esimesi Facebooki investoreid Sean Parker, et temast on saanud sotsiaalmeedia "kohusetundlik, teadlik vastane" ja et Facebook ning teised sotsiaalvõrgustikud on saanud edukaks tänu inimpsühholoogias leiduva haavatavuse ära kasutamisel.
Aga näiteks ka Apple'i praegune tegevjuht Tim Cook on olnud kriitiline, tuues näiteks, et ta üritab oma kümneaastast õepoega igati sotsiaalvõrgustikest eemal hoida.