Nagu The Sun kirjutab, olid tuletõrjujad liitiumioonakudest lähtuvate leekide kustutamisega tõsistes raskustes. Lisaks sellele pidid komandoliikmed töödel kandma spetsiaalset hingamisvarustust, kuna akude põlemisel eraldus rohkelt mürgiseid gaase.

Kui juht pääses vigastusteta, siis Austria tuletõrje kinnitas, et kokku olid Tesla Model S-i kustutamisel ametis 35 tuletõrjujat, viis tuletõrjeautot ja leekide kontrolli alla saamiseks kulus kaks tundi.

Tuletõrjujatele on elektriautotulekahjude kustutamiseks ette antud erisuunised. Tesla on varem öelnud, et akudest lähtuvate tulekahjude kustutamine võib võtta kokku kuni 24 tundi ja need võivad hõlpsalt taassüttida. Aku jahutamiseks kulub väga suur kogus vett, samuti peab elektrijuhtmete läheduses olema väga ettevaatlik, kuna neid paljaste kätega puutudes võib surma saada. Elektriauto põlemisel eralduvad akust väävelhape, liitium, vask ja koobalt - see tingib hingamisvarustuse vajalikkuse. Samuti on ülioluline toiteallika kaablid täpselt õigest kohast läbi lõigata.

Tesla kõneisik ütles, et miljardite läbisõidetud miilide analüüsi tulemusena võib öelda, et nende ettevõtte masinad on keskmiselt viis korda vähem tõenäolisemad süttima kui sisepõlemismootoriga autod.