Küll aga rääkis autotootja sellest, et aastal 2020 on plaanis alustada "suure elektrilise pealetungiga", mis justkui viitaks sellele, et päris välistada niisugust sammu siiski ei saa. Aastaks 2025 loodetakse elektrisõidukite müük tõsta miljonini aastas. Kahtlemata on suunavalik osalt ka tulenev soovist jätta lõplikult selja taha suur heitgaasiskandaal - ettevõte võttis paar aastat tagasi omaks, et 11 miljonit toodetud autot olid varustatud tarkvaraga, mille eesmärgiks oli heitgaasitestidel valeandmeid edastada.

ID Buzz järgneb septembris Pariisi autonäitusel tutvustatud ID kontseptautole.

Ühe laadimiskorraga peaks kahe elektrimootoriga (võimsust on kokku 369 hobujõudu) varustatud ID sõiduulatus küündima 430 kilomeetrini. Üks mootoreist asub bussi esi- ja teine tagaosas, väikebussil on neljarattavedu ning see on võimeline kiirendama nullist sajakilomeetrise tunnikiiruseni vaid viie sekundiga. Buss on võimeline ka isejuhtivuseks ning juhi tooli saab 180 kraadi teistpidi pöörata, et sõidusuunale sootuks selg keerata ja kasvõi sõpradega kaarte mängida või lobiseda.