Saksa väljaanne Frankfurter Allgemeine Zeitung, mida tuntakse rohkem F.A.Z. nime all, väidab, et usaldusväärsete allikate sõnul tegeleb Berliinis tulevikusõidukite leiutamisega 15-20 saksa autotööstuse tipptasemel spetsialisti.

Kuigi ülevaade ei maini nimesid, koosnevat väike meeskond mitmekülgse tark- ja riistvara, inseneri- ning müügitaustaga noortest professionaalidest. Need “progressiivsed mõtlejad”, kelle ideede elluviimist traditsioonilistes autofirmades juhid takistasid, peavad töökoda väidetavalt tulevikusõidukite ideeinkubaatorina, kus nad tegelevad muuhulgas Saksamaale spetsiifiliste potentsiaalsete tootmispartneritega, valitsus- ning müügiprobleemide ja muude teemadega.

Väljaanne kordab eelnevaid kuulujutte, et Apple’i esimene auto tuleb elektriline, kuid lisab, et algsel versioonil puudub isesõitmise võimekus, kuna see tehnoloogia on alles arendamisel. Kuna õunafirmal ei ole autode edasimüüjate võrgustikku, kaalub ettevõte väidetavalt BMW DriveNow sarnast autojagamise mudelit. Apple’i kõneisik keeldus tavapäraselt “kuulujutte või spekulatsioone” kommenteerimast.
Loe edasi siit