1900. aastal loodi esimene logo 20. sajandi alguse art noveau stiilis: medaljon lindiga ja stiliseeritud initsiaalid vendade Renault’de nimedest.

1906. aasta logol on hammasrataste sees kujutatud Renault’ autot, mis võitis Prantuse Autoklubi korraldatud Prantsuse Grand Prix’i.

1919. aasta logol kujutatud tank FT17 sümboliseeris Renault’ panust Esimesse maailmasõtta.

1923. aasta ümarapõhjalisel logol toodi firmanimi esimest korda selgelt välja.

1925. aastaks oli ümar logo saanud endale nurgad, et see kinnituks paremini kapotile.

1946. aastal kasutati logos esimest korda värve: mustal taustal kollast. Kollasest kujuneski Renault’ tunnusvärv.

1950ndatel prooviti ka teisi logokujundeid, kuid kümendi lõpuks oldi tagasi teemanti-kujulise logo juures.

1972. aastal sai logo uue disaini opkunsti isa Victor Vasarely kaasabil. Esmakordselt ei kasutatud Renault’ nime enam logo osana.

1992. aasta logos on rõhutatud rejeefsust ja 3D-tasapinnalisust.

2015. aastal lansseeritud uus logo on suurem, elegantsem ja vabastatud ümbritsevatest raamidest. Logo font on õhulisem, uus Renault’ kollane kirkam ja soojem ning värskenduse sai kogu brändi visuaalne identiteet.

Renault lansseerib slogani “Renault - elu täis kirge” ja uuendab brändiidentiteeti

2015. aastal lansseerib Renault uue slogani “Renault – elu täis kirge” (Renault – Passion for Life) ja uuendab brändiidentiteeti. Uue slogani kasutuselevõtuga astub Renault autodisainis sammu edasi. Uus slogan rõhutab senisest rohkem ka Renault’ lubadust toota kvaliteetseid ja atraktiivseid autosid, mis teevad inimeste igapäevaelu lihtsamaks.

Koos sloganiga uueneb ka Renault’ visuaalne identiteet, mis saab grupi kujundusosakonna juhtimisel peagi uue ilme. Uuendused hõlmavad nii brändi visuaalseid kui ka helilisi reklaammaterjale (televisioon, trükised, plakatid, raadio jne), samuti veebilehti, messibokside kujundust, tootearendust, eriüritusi, rõivad jne.

Uuenenud Renault’ logokujundi ‘teemant’ on varasemast jõulisem ja vabastatud ümbritsenud piirijoontest. Senisest suurejoonelisemat, kirkamat ja kõrgema staatusega logo on juba näha Renault’ uusimatel mudelitel.

Muutunud on ka logo font, mis on spetsiaalselt Renault’ jaoks välja töötatud. Fondi tegemisel on saadud inspiratsiooni Renault’ minevikust, jäädes seejuures kaasaegseks ja jõuliseks.

Uus Renault’ kollane on kirkam ja soojem ning paigutatud vertikaalse joonena logo paremale küljele.

Tulemuseks on visuaalne identiteet, mis kannab elegantselt edasi Renault’ brändi toodete väärtusi. Loomingulisem ja emotsionaalsem lähenemine on kooskõlas Renault korporatiivse disaini vanem-asepresidendi Laurens van den Ackeri poolt seatud eesmärkidega.

“2009. aastal ettevõttesse saabudes oli minu sihiks taasluua tugev emotsionaalne side Renault’ ja meie klientide vahel,” ütles Laurens van den Acker. “Et eesmärki saavutada, palusin oma meeskondadel pöörduda tagasi Renault’ prantsuse-ladina juurte juurde ning kujundada emotsioone esile kutsuvad ning igapäevaelu lihtsustavad värvilised ja isikustatavad esteetiliste ning jõuliste joontega autod.

Renault Grupi uut korporatiivset identiteeti, mis hõlmab kaubamärke Renault, Dacia ning Renault Samsung Motors, esmaesitleti Renault Grupi üldkoosolekul 2015. aasta aprilli lõpus.