Eelmise Golfi võimsaim modifikatsioon oli R32, mille 3,2-liitrine V6 mootor paiknes muidugi ninas, ent kuna see oli ka üsna raske, näis Golf R32 alati rohkem mammutina kui päris kiire ja vilka sportautona.

Uue põlvkonna Golfi sportlikem variant kannab tööpealkirja R-seeria Turbo ning AutoExpressi töökas kollektiiv arvab, et ametlikuks nimeks võib tulla R20 või R20T. Nii et R32 V6 asemele paigutatakse hoopiski 2-liitrine turbomootor.

Väiksem jõuallikas arendab aga 270 hobujõudu, mis on paarkümmend enam kui Golf R32. Tänu pisemale mootorile on auto ka palju kergem ja käitub seega sportliku ning teravamana. Sajani loodetakse jõuda juba viie sekundiga, mis on päris märkimisväärne eesmärk. Tippkiirus on kindlasti piiratud 250 km/h peal.

Samas on aga ka kuulda, et VW tahab R20T puhul kasutada hinna ja kaalu kontrolli alla hoidmiseks nelikveo asemel vaid esivedu. See ei tule aga kasuks Evo ja WRX STIga võistlemisel. Käigukastidest saab valida 6-käigulise manuaal ja kahe siduriga DSG vahel.

Väljanägemiselt peab R20T olema GTIst agressiivsem. Sel on suured rattakoopad, spoileriring, lärmakas väljalase ja tõenäoliselt ka Audi mänguasjakastist näpatud näoilmet parandavad LEDi-triibud.